لیست قیمت نرم افزار سی ار ام

در این مقاله، لیست قیمت نرم‌افزار سی آر ام را برای شما ارائه می‌دهیم.

بازار رقابتی امروزی، برای شرکت‌ها و سازمان‌ها ضرورت ارتقاء ارتباط و ارائه خدمات بهتر به مشتریان را بیش از پیش احساس می‌کند. در این راستا، سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به عنوان ابزاری قدرتمند در بهبود رابطه با مشتریان و بهبود عملکرد سازمانی مورد توجه قرار می‌گیرند. با رشد روزافزون صنعت نرم‌افزاری، انتخاب و استفاده از یک سیستم CRM مناسب امری حیاتی برای سازمان‌ها شده است.

قیمت نرم‌افزار سی آر ام شامل جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و پکیج‌های مختلف نرم‌افزار سیستم CRM است که به شما کمک می‌کند تا بر اساس نیازها و امکانات موردنظر خود، انتخاب مناسبی را برای سازمان خود بکنید. برای آشنایی دقیق با این نرم‌افزار، مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM را مطالعه کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که قیمت‌ها و پکیج‌ها ممکن است بر اساس نیازها و امکانات اضافی که ممکن است درخواست کنید، متغیر باشند. لذا، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و دریافت لیست قیمت به‌روز، پیشنهاد می‌شود با تیم فروش و پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

عوامل موثر بر قیمت گذاری نرم افزار سی آر ام

عوامل موثر بر قیمت گذاری نرم افزار سی آر ام

قیمت نرم‌افزار سی آر ام (سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ) تحت تأثیر مجموعه‌ای از عوامل قرار می‌گیرد. در زیر به برخی از این عوامل می‌پردازم:

امکانات و قابلیت‌ها:

قدرت و پیچیدگی نرم افزار CRM از جمله امکانات موجود، قابلیت‌های خاص و ارتباط با سایر سیستم‌ها، میزان دسترسی و گستردگی ابزارها و سرویس‌ها بر روی قیمت تأثیر می‌گذارد. نرم افزار CRM با قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد.

مقیاس سازمانی:

اندازه و مقیاس سازمانی که نرم افزار CRM در آن استفاده می‌شود، نقش مهمی در قیمت‌گذاری دارد. سازمان‌های بزرگ با نیازها و داده‌های بزرگتر ممکن است نیاز به پکیج‌ها و سرویس‌های گسترده‌تری داشته باشند که می‌تواند قیمت را افزایش دهد.

نوع استفاده و لایسنس: نحوه استفاده از نرم افزار و نوع لایسنس مورد استفاده نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد. برخی شرکت‌ها نسخه‌های تحت وب یا سروری-نصبی را ترجیح می‌دهند که می‌تواند هزینه‌ها را افزایش دهد، در حالی که سرویس‌های ابری و مبتنی بر اشتراک معمولاً هزینه‌های کمتری دارند.

پشتیبانی و آپدیت:

سطح پشتیبانی و به‌روزرسانی‌های نرم افزار CRM نیز می‌تواند تأثیری در قیمت داشته باشد. سرویس‌هایی که شامل پشتیبانی کامل ، آپدیت‌های منظم و امکانات مرتبط با امنیت هستند، معمولاً قیمت بالاتری دارند.

انتخاب سفارشی:

امکان سفارشی سازی نرم افزار CRM بر اساس نیازها و خواسته‌های خاص سازمان نیز می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. سفارشی کردن و تنظیمات ویژه برای سازمان ممکن است هزینه اضافی را به همراه داشته باشد.

می‌توان گفت که قیمت‌گذاری نرم افزار CRM یک ترکیب پیچیده از این عوامل است و هر سازمانی باید بر اساساس نیازها و پیشرفتهای خود تصمیم‌گیری کند. همچنین، تأثیر هر عامل بر قیمت در هر نرم افزار ممکن است متفاوت باشد.


قیمت نرم‌افزار سی آر ام  نصبی


قیمت نرم افزار CRM  نصبی

سی آر ام های نصبی یا سروری معمولاً از قابلیت‌های بالایی برخوردارند ولی در مقابل قیمت تقریباً بالایی دارند که هزینه سخت افزارهای مورد نیاز نیز به آن افزوده می‌شود. به‌طورکلی قیمت نرم‌افزار CRM نصبی متأثر از عوامل مختلفی است که عبارت‌اند از امکانات و قابلیت‌های موردنیاز، تعداد کاربران، ماژول‌های سفارشی، پشتیبانی و آموزش.

شرکت رزبان پکیج‌هایی با توجه به نیازهای اصناف و سازمان‌های مختلف طراحی کرده و در اختیار آن‌ها قرار داده است. با این وجود اگر به امکانات متفاوتی نیاز دارید با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت نرم‌افزار سی آر ام ابری

پلتفرم crm ابری رزبان با  نام مدیل بر روی بستر اینترنت و با بهره‌گیری از یک سرور مجازی قابل استفاده است. فعال سازی سی آر ام ابری به صورت اشتراک‌های ماهانه، چندماهه و سالانه انجام می‌شود. این پلتفرم با توجه به نیازهای مشتری بسته‌هایی از پیش تعیین شده دارد که کسب‌وکارها با توجه به وسعت و نیازهایشان با ثبت نام و پرداخت هزینه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

همچنین این نرم‌افزار دارای برخی امکانات اضافه نیز است، که با پرداخت هزینه جداگانه فعال خواهند شد. لازم به ذکر است، فضای ذخیره، تعداد مخاطبان و کاربران در این سی آر ام قابل افزایش است.

قیمت نرم‌افزار سی آر ام تحت وب

قیمت نرم افزار crm تحت وب

این نوع پلتفرم  بر بستر وب اجرا می‌شود و از یک سرور اجاره‌ای  برای ذخیره اطلاعات استفاده می‌کند. به همین دلیل برای استفاده از آن هزینه‌های اضافه‌، مانند: لایسنس، اجاره سرور و… را متحمل خواهید شد. علاوه بر این برای فعال سازی ماژول‌های مختلف پلتفرم تحت وب نیز هزینه جداگانه دارد.

برای مشاور و خرید این نرم افزار با مشاوران ما در رزبان تماس بگیرید یا به سایت نورکلاپ مراجعه کنید.

نرم افزار CRM رایگان

شرکت رزبان برای کمک به کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ ها، در رشد دادن اصولی و دیجیتال شرکتشان امکانی فراهم دیده است. تا بتوانند به‌صورت رایگان از امکانات سی آر ام ابری Modiil استفاده کنند. نسخه رایگان مدیل دارایی امکانات اولیه مورد نیاز هر سازمان مانند ثبت مخاطبین، پرونده مخاطبین کامل، ثبت وظایف، گردش کاری و یادآور و… می‌باشد.

از هزینه های جانبی خرید نرم افزار CRM چه می دانید؟

استفاده از نرم افزار CRM ممکن است هزینه‌های جانبی داشته باشد که از نگاه مدیران دور بماند برخی از این هزینه ها را در پائین ذکر کرده ایم:

هزینه پیاده‌سازی:

برای استقرار و راه‌اندازی نرم‌افزار CRM در سازمان خود، ممکن است نیاز به هزینه‌های پیاده‌سازی داشته باشید. این شامل هزینه‌های مربوط به نصب، پیکربندی و تنظیمات سفارشی است. با مطالعه راهنمای کامل خرید نرم افزار سی آر ام می توانید، مناسب ترین گزینه برای سازمان خود را خرید و پیاده سازی نمائید.

هزینه آموزش:

برای استفاده موثر از نرم‌افزار CRM، ممکن است نیاز به آموزش کاربران داشته باشید. هزینه‌های آموزش شامل مواردی همچون: جزوه های آموزشی، ویدئو آموزشی، پادکست ، آموزش مجازی و همچنین جلسات آموزش حضوری می باشد.

هزینه تجهیزات و سخت‌افزار:

نرم‌افزار CRM نصبی-سروری نیاز به سخت‌افزار خاص دارند. همچنین درصورتی که سخت‌افزار فعلی سازمان شما قادر به پشتیبانی از نرم‌افزار CRM نباشد، ممکن است نیاز به خرید تجهیزات جدید داشته باشید.

هزینه نگهداری و پشتیبانی:

برای حفظ و به‌روزرسانی نرم‌افزار CRM و رفع مشکلات فنی، ممکن است نیاز به هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی داشته باشید. این شامل هزینه‌های مرتبط با به‌روزرسانی نرم‌افزار، پشتیبانی فنی و حفظ امنیت و پشتیبانی از پایگاه داده است.

هزینه انتقال داده:

درصورتی که قبلاً از سیستم مدیریت داده‌های مشتری (CRM) دیگری استفاده می‌کرده‌اید و تصمیم به انتقال داده به سیستم جدید دارید، هزینه‌های مربوط به مهاجرت و انتقال داده‌ها نیز وجود خواهد داشت.

مهم است که در نظر داشته باشید هزینه‌های جانبی ممکن است بسته به نوع، اندازه و بلوغ سازمان، نیازها و اهداف مدیریت، تعداد کارمندان، امکانات اضافه و… تغییر کند.

چطور با CRM هزینه‌های کسب و کار را کاهش دهیم؟

استفاده از نرم‌افزار CRM می‌تواند به شما کمک کند هزینه‌های کسب‌وکار را کاهش دهید. در زیر به امکانات کاربردی نرم‌افزار سی آر ام اشاره‌شده است:

نظم دهی گردش کاری کسب و کار:

با استفاده از CRM، می‌توانید فرآیندهای کسب‌وکار خود را بهینه کنید. این شامل خودکارسازی فرآیندها، استانداردسازی و بهبود جریان اطلاعات و افزایش کار آیی است. با بهبود فرآیندها، زمان و هزینه‌های برای کارهای روزمره و تکراری صرف نمی‌شود و کارمندان می‌توانند وقت خود را روی فعالیت‌های سودآورتر بگذارند.

ارتباط موثر مشتریان:

این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنید. با استفاده از اطلاعات مشتریان در CRM، می‌توانید به‌طور شخصی‌تر و هدفمندانه‌تر با آنها ارتباط برقرار کرده و نیازها و خواسته‌هایشان را بهتر درک کنید. این می‌تواند منجر به افزایش رضایت مشتریان، کاهش نرخ مغایرت‌ها، کاهش بازگشت کالا و افزایش سود تبدیل شود.

افزایش فروش و پیشرفت  بازاریابی:

با استفاده از CRM، می‌توانید فعالیت‌های فروش و بازاریابی را بهبود بخشید. با دسترسی به داده‌های مشتریان و فرصت‌های فروش در CRM، می‌توانید استراتژی‌های بهتری را برای تبلیغات، ترویج برند و فروش محصولات و خدمات خود اعمال کنید. این می‌تواند به افزایش نرخ تبدیل، کاهش هزینه تبلیغات و افزایش درآمد کمک کند.

مدیریت بهتر پیگیری و پشتیبانی:

با استفاده از CRM، می‌توانید موجب ترقی بخش پیگیری و پشتیبانی خواهید شد. این شامل پیگیری تیکت‌ها، مدیریت درخواست‌ها و ارتباطات با مشتریان است. با بهبود پیگیری و پشتیبانی، می‌توانید زمان و هزینه‌های لازم برای حل مشکلات و پاسخ به درخواست‌ها را کاهش دهید.

تحلیل داده‌ها و گزارش‌دهی:

با استفاده از قابلیت‌های تحلیلی CRM، می‌توانید داده‌ها را تحلیل کرده و گزارش‌های جامعی درباره عملکرد کسب‌وکار خود دریافت کنید. این راهکارها می‌توانند به شما کمک کنند تا هزینه‌های کسب‌وکار را با استفاده از نرم‌افزار CRM کاهش دهید. همچنین، قبل از انتخاب نرم‌افزار CRM، نیازها و اهداف کسب‌وکار خود را مشخص کنید. تا بتوانید نرم‌افزار مناسبی را انتخاب کنید که بهترین قابلیت‌ها و قیمت مناسب را برای شما فراهم کند.

چگونه نرم افزار CRM باعث افزایش فروش می شود؟

چگونه نرم افزار CRM باعث افزایش فروش می شود؟

نرم‌افزار سی آر ام از طریق مواردی همچون: مدیریت بهتر اطلاعات مشتریان، پیگیری و مدیریت فرصت‌های فروش، افزایش رضایت مشتریان، تحلیل داده‌ها و گزارش‌دهی، و اتصال به سایر ابزارهای فروش باعث افزایش فروش می‌شود.

با استفاده از CRM، می‌توانید استراتژی‌های فروش را بهینه کرده، فرصت‌های فروش را بهتر پیگیری کنید. همچنین می توانید ارتباط مستمر با مشتریان را برقرار کنید. و رد نهایت عملکرد فروش را تحلیل کنید و با سایر ابزارهای فروش هماهنگی داشته باشید. این بهبودها به افزایش رضایت مشتریان، نرخ تبدیل فروش، و عملکرد کسب و کار کمک می‌کند.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذاز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دربارهبازارباشگاهCRMMag