باشگاه اعضا و مشتریان

باشگاه اعضای MCCM
Contact and customer club
_

باشگاه اعضا و مشتریان

زیرساخت ایجاد شده برای محیط باشگاه ها به گونه ایست که هر مالک بازار یا مالک نرم افزار می تواند بدون محدودیت و بر مبنای جامعه هدف خود، باشگاه ایجاد نماید.

نکته حائز اهمیت این است که به واسطه ابزار بسیار توانمند  مدیریت دسترسی ها می توان اداره هر باشگاه را به گروهی از افراد واگذار نمود. امکانات مورد استفاده در باشگاه ها بسیار متنوع است ولی مدیران هر باشگاه به صورت کاملا پویا می توانند امکانات مورد نیاز خود را تعیین و عملیاتی نمایند.

باشگاه ها ایجاد می شوند تا با ایجاد یک فضای بسیار صمیمی ، رقابتی را بین اعضا ایجاد نمایند. این رقابت با استفاده از ابزارهای کسب و خرج امتیاز سبب می شوند تا به مرور زمان و علاوه بر بالا بردن نرخ حضور افراد در باشگاه، وفاداری اعضا افزایش یابد.

در پنل مدیریتی باشگاه، اداره کنندگان می توانند اقدام به تعریف انواع امتیاز نمایند. مدیران باشگاه می توانند هر نوع امتیاز را به باشگاهی تخصیص دهند و برای کسب آن مدلهای کسب امتیاز متنوعی را طراحی نمایند.

به طور خلاصه می توان گفت باشگاه اعضا یک شبکه اجتماعی بسیار قوی است که در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می گیرد تا آنها بتوانند رفتار اعضا را از طریق واکنش هایشان در ازای طرح ها و پیشنهادات، به طور دقیق تحلیلی نمایند.

club mccm
Possibilities

امکانات باشگاه اعضا چیست؟

 

در زیر به طور خلاصه امکانات باشگاه اعضا آورده شده است.

  • قابلیت تعریف انواع امتیاز

اداره کنندگان باشگاه ها می توانند با تعریف انواع امتیاز به دلخواه، به ایجاد تنوع در کسب و خرج امتیاز بپردازند. مزیت اصلی برای این امکان ایجاد پیچیدگی بیشتر در بازی های وفادارسازی است.

  • قابلیت تخصیص چند نوع امتیاز به یک باشگاه

برای ایجاد بازی های جذاب و گوناگون در هر باشگاه می توان انواع 

  • امکان تعریف روشهای کسب امتیاز متفاوت در هر باشگاه
  • کسب امتیاز از طریق معرفی دوستان و لینک اختصاصی
  • کسب امتیاز از طریق ثبت نام در باشگاه و در بدو ورود
  • کسب امتیاز از طریق بازدید منظم باشگاه
  • کسب امتیاز از طریق تکمیل فرمهای اختصاصی منتشر شده
  • کسب امتیاز با مطالعه و دانلود مطالب در دانشنامه اختصاصی هر باشگاه
  • کسب امتیاز از طریق خرید اقلام مشخص
  • کسب امتیاز از طریق مبلغ فاکتور و باقابلیت تعریف پلکانی
  • کسب امتیاز به ازای هر خرید در بازار
  • کسب امتیاز از هر ردیف فاکتور یا هر قلم خرید در بازار
  • کسب امتیاز از طریق خرید از فروشگاه خاص
  • کسب امتیاز از طریق تکمیل پروفایل
  • کسب امتیاز از طریق API
  • کسب امتیاز از طریق ارائه مقاله در مجله
  • کسب امتیاز از طریق انتشار مقالات مجله
  • کسب امتیاز از طریق لایک مقالات
  • مستقل بودن مدیریت هر باشگاه

مدیران کسب و کار می توانند باشگاه های با قابلیت مدیریت مستقل تعریف نمایند تا اداره کنندگان آن با دسترسی اختصاصی بتوانند باشگاه ها را به تفکیک اداره نمایند.

  • امکان تعریف روش های خرج امتیاز متفاوت در هر باشگاه
  • اداره کنندگان می توانند انواع روش های خرج امتیاز را به طور مستقل در هر باشگاه تعریف نمایند.
  • خرج امتیاز در انتخاب جوایز ( اعضا می توانند بر اساس میزان امتیاز خود و حتی نوع آن ، اقدام به انتخاب جوایز دلخواه در باشگاه نمایند)
  • خرج امتیاز در انتقال به دوستان ( اعضا می توانند با تجمیع امتیاز خود و دوستان به یک گرید بالاتر ، جایزه برتر یا درآمد بیشتر دسترسی پیدا کنند)
  • خرج امتیاز در انتقال به خیریه ( اداره کنندگان باشگاه می توانند برای دسترسی به تعهدات اجتماعی از سرمایه امتیازی اعضا با ارتباط آنها و خیریه های تعریف شده اقدام نمایند)
  • خرج امتیاز برای شرکت در قرعه کشی ( اعضا می توانند با شرکت در قرعه کشی ، امتیازات خود را با  دریافت شانس تعویض نمایند)
  • خرج امتیاز برای استفاده از خدمات با تخفیف شرکای تجاری ( اداره کنندگان باشگاه می توانند یک مسیر بازاریابی برای شرکای تجاری خود ایجاد کنند که اعضا با خرج امتیازهای تعیین شده به تخفیف مناسب در خریدها دست پیدا کنند)
  • قابلیت استفاده از API برای ایجاد مدلهای دلخواه کسب و خرج امتیاز

قابلیت استفاده از API برای ایجاد مدلهای دلخواه کسب و خرج امتیاز

ممکن است کسب و کاری نیاز به بکارگیری امکان یا امکاناتی برای خرج و کسب امتیاز داشته باشد که این مهم از طریق API امکان پذیر است.

  • قابلیت نگهداشتن اعضا تا تایید نهایی در باشگاه موقت

با توجه به اینکه ممکن است مدیران هر باشگاه بخواهند بر ورود اعضای جدید در باشگاه نظارت داشته باشند و از ورودهای متفرقه جلوگیری نمایند ، قابلیت ورود در باشگاه موقت ایجاد شده تا عضو قبل از تایید در فضایی موقت نگهداری شود و از سرگردانی وی جلوگیری شود.

  • امکان مدیریت اسلایدرها و بنرهای اختصاصی در هر باشگاه

اداره کنندگاه هر باشگاه می توانند اسلایدر و بنرهای مدنظر را در باشگاه منتشر کنند. مدیریت بنر و اسلایدر در هر باشگاه مستقل از سایر باشگاه ها است.

  • قابلیت ارائه مطالب اختصاصی در هر باشگاه در قالب دانش نامه

برای ارتقای آموزشی اعضای هر باشگاه امکان افزودن محتوی در قالب دانشنامه ایجاد شده که علاوه بر مطالعه ، اعضا می توانند امتیاز هم کسب نمایند.

  • قابلیت تعریف فرم اختصاصی برای هر باشگاه

در هر باشگاه به طور مستقل می توان فرم های ارتباطی ایجاد نمود تا اعضا تعاملی دو طرفه با اداره کنندگان باشگاه داشته باشند، علاوه بر اینکه این فرمها قابلیت تنظیم برای کسب امتیاز در دو سطح پر کردن و تایید را دارند، می توان هر فرم را به وظایف CRM متصل کرد تا افراد مرتبط در جریان پر شدن فرم قرار بگیرند.

  • قابلیت اضافه کردن فیلدهای دلخواه در پروفایل هر باشگاه به صورت کاملا مستقل

در هر باشگاه به طور مستقل می توان فرمهای ارتباطی ایجاد نمود تا اعضا تعاملی دو طرفه با اداره کنندگان باشگاه داشته باشند، علاوه بر اینکه این فرم ها قابلیت تنظیم برای کسب امتیاز در دو سطح پر کردن و تایید را دارند، می توان هر فرم را به وظایف CRM متصل کرد تا افراد مرتبط در جریان پر شدن فرم قرار بگیرند.

  • ایجاد وظیفه خودکار در قبال رویدادهای انجام شده اعضا برای مدیران

با توجه به یکپارچگی باشگاه و CRM می توان برای انواع رویدادها در باشگاه وظیفه خودکار تعریف نمود رویداد هایی مانند: ثبت نام، تکمیل پروفایل، استفاده از API، انتخاب جایزه، شرکت در قرعه کشی، انتخاب شریک تجاری، انتقال امتیاز به خیریه و…

  • مدیریت مستقل باشگاه موقت از باشگاه اصلی

با توجه به اهمیت باشگاه های موقت، امکان مدیریت آن به طور مستقل از باشگاه اصلی مرتبط بوجود آمده تا اداره کنندگان اسلایدر و بنرهای مختص آن را قرار دهند.

  • قابلیت گرید گذاری برای اعضای هر باشگاه

وقتی قصد افزایش ضریب تعامل از طریق ساخت بازی ها در باشگاه است، می توان از امکان گرید بندی اعضای هر باشگاه استفاده نمود که اعضا با توجه به گرید خود ضریب کسب امتیاز متفاوتی از سایر اعضا داشته باشند ، مثلا وقتی عضوی دارای گرید A است هر امتیاز کسب شده با ضریب ۱.۵ محاسبه می شود. یعنی وقتی ۴۰ امتیاز کسب می کند، امتیاز ۶۰ برای او لحاظ می شود.

  • قابلیت مدیریت دلخواه منوی هرباشگاه به طور مستقل

گاهی مدیران یک باشگاه به دلایل تاکتیکال یا استراتژیک نمی خواهند برخی از منوهای باشگاه فعال و به صورت نمایش داده باشند، لذا این امکان وجود دارد تا آنها به صورت مستقل این اقدام را انجام دهند.

  • قابلیت ارتباط مستقیم با ادمین باشگاه از طریق پیام رسان

سیستم پیام رسان در داخل باشگاه می تواند یک راه سریع ارتباط اعضا با اداره کنندگان باشگاه باشد.

  • امکان ارتباط بین اعضا از طریق پیام رسان

وسیله ی تعاملی کاربردی جهت ارسال پیام بین اعضای باشگاه با قابلیت ارسال و دریافت فایل و متن

  • امکانات در حال رشد

مجموعه رکاما با توجه به نیازهای روز افزون مشتریان خود در حال توسعه ی چند وجهی بسته های نرم افزاری خود می باشد.

  • اتصال و انطباق کامل با CRM

بسته نرم افزاری CRM همراه این سامانه به طور کامل می تواند نیاز های این کسب و کار آنلاین را پوشش دهد. این بسته نرم افزاری شامل امکانات زیر است:

  • کاملترین ماژول پرونده مخاطبین با قابلیت اضافه نمودن و مدیریت فیلدهای اختصاصی دلخواه اضافه
  • امکان مدیریت مرکز تماس VOIP
  • مدیریت وظایف و چرخه کاری با قابلیت اتصال هر فرم دلخواه ایجاد شده در فرم ساز
  • فرم ساز حرفه ای با قابلیت گزارش گیری از فیلدهای تکمیل شده
  • مدیریت پیشرفته سطوح دسترسی کاربران برمبنای گروه مخاطب و نقش سازمانی
  • مدیریت اطلاع رسانی ( ایمیل و پیامک)

مشاهده کاتالوگ باشگاه مشتریان از پلتفرم نور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دربارهبازارباشگاهCRMMag