درباره MCCM

توضیح مختصر

_

درباره محصول MCCM رکاما

ROKAMA MCCM در واقع یک بسته ی مدیریتی کسب و کار است که از چهار سامانه یکپارچه تشکیل شده است و در حال توسعه‌ی مستمر می باشد. هدف از تولید و توسعه ی این محصول (MCCM) ایجاد یک بستر برای راه اندازی سریع مارکت پلیس های نسل جدید است. سامانه های به هم تنیده در MCCM به صورت هم افزا می توانند به کسب و کارهای موجود در مارکت را کمک کند تا مشتری بیشتری جذب و نگهداری نمایند.

MCCM

_

& Market place & Contact and Customer Club

Customer Relationship Management & Magazine

Market place
_

بازار مجازی و فروشگاه ساز

در این فضا هر صاحب کسب و کاری می تواند یک یا چند کسب و کار ایجاد نماید و علاوه بر مدیریت محیط ظاهری آن، به مدیریت محصولات، تعریف، قیمت گذاری و تعریف موجود بپردازد.

در فضای ایجاد شده مشتریان کسب و کار به راحتی می توانند به گردش در بازار دلخواه و خرید از فروشنده مد نظر بپردازند.

از مزیت های این بازار می توان به امکان ایجاد مراکز خرید متنوع، واریز مستقیم به درگاه بانکی فروشنده، تعیین روش های خرید متنوع، تعریف روش های ارسال و تحویل مختلف و … اشاره کرد.

۷۳%

نوآوری

۸۴%

کاربر پسندی

۹۶%

سرعت

۵۱%

انعطاف پذیری

Contact and Customer Club
_

باشگاه اعضا و مشتریان

برای افزایش وفاداری مشتریان و ایجاد امکانات بیشتر جهت مدیریت رفتار اعضا و مشتریان، کسب و کارها نیازمند استفاده از فضا باشگاه هستند.

باشگاه ایجاد شده در فضای MCCM این امکان را می دهد که یک یا چند کسب و کار به صورت منفرد یا صنفی اقدام به راه اندازی باشگاه نمایند.

مدیران کسب و کار در باشگاه ها می توانند انواع امتیازها، انواع روش های کسب امتیاز و همچنین انواع خرج امتیازها را تعریف نمایند و اعضا و مشتریان بر مبنای رفتارهای خود به خلق و جمع آوری امتیاز بپردازند و در محل مورد نظر خود خرج نمایند.

 

club mccm
crm mccm
Customer Relationship Management
_

مدیریت ارتباط با مخاطبین

یک نکته متمایز برای MCCM این است که تمام اطلاعات مخاطبین، مشتری ها و اعضا، علاوه بر محل اصلی خود در بازار و باشگاه، در یک نرم افزار CRM یکپارچه متصل به این سیستم هم ثبت می شود. مدیران MCCM می توانند کل فضای موجود را بر اساس داده های ایجاد شده تحلیل و ارزیابی نمایند.

برخی از امکانات CRM قابلیت استفاده در بخش های دیگر MCCM را دارا است. به طور مثال فرم ساز و وظایف از جمله این امکانات می باشد.

خلاصه ی امکانات CRM موجود شامل موارد زیر می باشد:

  • پرونده مخاطبین به صورت کامل و جامع
  • سیستم اطلاع رسانی (ایمیل و پیامک)
  • سامانه مدیریت وظایف و یادآورها
  • سامانه فرم ساز و مدیریت فرم ها
  • مدیریت سطوح دسترسی
  • مدیریت مرکز تماس
Magazine
_

مدیریت نشر مجازی

یکی از روش های معرفی محصولات، استفاده از محتوای متنی، تصویری و مولتی مدیا است. معمولا ایجاد بستر مناسب برای این مهم در قالب وبلاگ در سایت ها خودنمایی می کند. اما جزیره ای شدن وبلاگ ها در یک بازار، علاوه بر هزینه های سربار سئو کردن و معرفی به گوگل، پراکندگی تمرکز بر مدیریت محتواها را هم در پی دارد.

مدیریت نشر مجازی یا همان مجله موجود در MCCM کمک می کند تا هر مخاطبی اعم از صاحبان کسب و کار، اعضا، مشتریان و یا هر مخاطب گذری، امکانی را در اختیار داشته باشد که با ایجاد تولید محتوا علاوه بر نمایش هنر نویسندگی، باعث افزایش محتوا می شود که با یک مدیریت و نظارت متمرکز، تبدیل به یک مرجع تخصصی می گردد.

در ضمن به دلیل اتصال مجله به بازار، نویسندگان می توانند با ایجاد محتوا، در مقاله لینک به محصولات فروشگاه ها قرار دهند و همچنین به دلیل اتصال مجله به باشگاه، نویسندگان می توانند در ازای تولید، بازدید، نشر و لایک امتیاز کسب نمایند و به روش دلخواه خرج نمایند.

تیم ما

_

همکاران و حامیان MCCM

باتوجه به وسعت کار در تولید، توسعه، فروش و آموزش، کارها به صورت تفکیکی به چند تیم همراه رکاما سپرده شده است.

 

nowha

نوها Nowha

rozban

رزبان Rozban

برنسی Borensi

رکاما ROKAMA

دربارهبازارباشگاهCRMMag