مدیریت ارتباط با مخاطبین

CRM
_

مدیریت ارتباط با مخاطبین

بی شک وقتی یک مالک کسب و کار پا در مسیر رشد و تکامل می گذارد، نیازمند ابزارهای ارتباطی می شود، سرعت و عمر حرکت، زمان شروع کسب و کار، میزان نفوذ محصول و خدمات در بیت اقشار بازارهدف، اندازه بازار هدف و البته روشهای بازاریابی وی، سبب می شود تا اطلاعات متنع و زیادی از مخاطبین خود در گروههای مختلف بدست آورد. من جمله مشتریان، همکاران، پیمانکاران و به طور کل ذی نفعان سازمان.

جمع آوری این اطلاعات اگر طبق یک رویه تعریف شده نباشد، محل نگهداری اطلاعات اگر مهندسی نشده باشد و صحت اطلاعات اگر تایید نشده باشد، صاحب کسب و کار و مدیران و همکاران او در یک بازه میان مدت با حجمی از اطلاعات در هم ریخته روبرو هستند که قطعا همه اطلاعات مورد نیاز از مخاطبین نیست و نمی توان تخمین زد چند درصد از آنها تکمیل است.

در این صورت هزینه نگهداری به شدت افزایش می یابد تا جایی که امحای آن اطلاعات به صرفه تر از نگهداری آنهاست و این یعنی از بین بردن بخش مهمی از دانش سازمانی. هر زمان که بخواهند از این اطلاعات استفاده نماین علاوه بر اینکه دسترسی به آنها کند و فرساینده است، اطمینانی هم نمی توانند به درستی آنها بکنند لذا تصمیم هایی گرفته می شود که دقت بسیار پایینی دارد.

امکانات CRM
نرم افزار CRM در سازمان ها استفاده می شود تا علاوه بر کاهش هزینه های نگهداری، افزایش سرعت دسترسی، داشتن دقت و صحت، بتوانند وحدت رویه جمع آوری را در سازمان بهینه و نهادینه نمایند.

نرم افزار  CRM موجود در بسته مدیریت هوشمند رکاما دارای قابلیت هایی است که به پوشش اهداف اصلی پیاده سازی CRM در سازمان یاری می رساند.

مدیریت پرونده مخاطبین و امکانات CRM

  • ثبت اطلاعات شناسنامه ای و بیوگرافیکی
  • امکان ثبت بدون محدودیت آدرس، تلفن، ایمیل و کنترل فرمت شماره ها
  • امکان گروهبندی و ثبت اطلاعات روانشناسی، علایق، نحوه آشنایی، تمایلات
  • قابلیت دسته بندی و ثبت اطلاعات مربوط به تخصصها، مشاغل، حسابهای بانکی
  • افزودن اطلاعات متنی، یاداشت و توضیحات خاص
  • قابلیت دسته بندی مخاطبین و تخصیص رنگ به آنها
  • امکان ثبت ارتباط مخاطبین حقیقی و حقیقی و حقیقی و حقوقی با تعیین نوع رابطه
  • امکان ایجاد فیلدهای اختصاصی غیر از موارد مطرح شده
  • آرشیو اسناد و مدارک اختصاصی مخاطب
  • آرشیو سوابق اطلاع رسانی و ارتباطی
  • آرشیو سوابق عملیاتی مثل فرمها، وظایف و…
بیشترکمتر

اطلاع رسانی و امکانات نرم افزار CRM

  • امکان ارسال پیامک و ایمیل تکی و گروهی
  • امکان ارسال پیامک و ایمل برنامه ریزی شده و مؤثر بر تاریخ
  • امکان تعریف پیامکها و ایمیلهای خودکار
  • گزارش از سوابق ارسال
  • مدیریت دریافت پیامک و ایمیل و اتصال به وظایف
بیشترکمتر

وظایف و امکانات CRM 

  • قابلیت تعریف موضوعات وظایف به صورت N سطحی
  • امکان تخصیص توضیحات اختصاصی مراحل به هر موضوع
  • امکان ثبت وظیفه برای خود یا دیگران
  • امکان ارجاع وظایف به دیگران
  • امکان مشاهده وضعیت وظایف خود یا ارجاع شده
  • امکان پیوست فایل در هر مرحله به وظایف
  • قابلیت ایجاد وظایف خودکار بر اساس ثبت ریدادهای سیستمی
  • نمایش گرافیکال وضعیت اجرای وظایف (آینده، حال، دارای مهلت و گذشته)
  • نمایش پاپ آپ وظیفه در محیط کاربری مسئول
  • گزارش دیده شده پاپ آپ و همچنین وظیفه توسط مسئول
  • امکان گزارش گیری از سوابق چرخش وظیفه
  • امکان مدیریت سطوح دسترسی
بیشترکمتر

مدیریت مرکز تماس و امکانات CRM

  • اتصال به سیستم ویپ VOIP
  • ثبت خودکار تماس (ورودی و خروجی)
  • امکان تماس با یک کلیک
  • ضبط خودکار مکالمه
  • قابلیت ثبت موضوع برای هر تماس
  • قابلیت ثبت توضیحات و کلمات کلیدی هر تماس
  • ثبت خودکار اطلاعات تماس (تاریخ و زمان مکالمه، مدت مکالمه، داخلی، وضعیت، شماره مخاطب، نوع تماس که وارده بوده یا… )
  • گزارشات متنوع از تماس
بیشترکمتر

ابزارهای کاربردی (فرم ساز) و امکانات CRM

  • امکان تعریف فرم اختصاصی
  • امکان تنظیم و گروه بندی فرم
  • امکان استفاده از المانهای دلخواه در فرمها
  • قابلیت گروه بندی فرمها
  • امکان استفاده فرم در وظایف
  • امکان تخصیص ثبت وظیفه خودکار در اثر تکمیل فرم
  • طراحی منعطف و کاربر پسند
  • امکان فراخوانی و استفاده از اقلام در فرم ها
بیشترکمتر

ابزارهای کاربردی (بانک دانش) و امکانات CRM

  • قابلیت تعریف گروههای درختی برای دانش نامه
  • تخصیص فایلها و اطلاعات دلخواه در هر گروه
  • تنظیم سطح دسترسی اختصاصی به گروههای بانک دانش
بیشترکمتر

تنظیمات امنیت حرفه ای و امکانات CRM

  • قابلیت تعریف اطلاعات پایه (پیشوندها، رنگ ها، نوع روابط، کشورها، زبانها، فرمت تلفن و موبایل، استان، شهر، منطقه، حومه، انواع حساب بانکی، انواع تمایلات، علایق، روانشناسی و …)
  • قابلیت تنظیم سطح دسترسی به پروندهبر اساس شهر و منطقه
  • قابلیت تنظیم سطح دسترسی به پرونده مخاطب بر اساس گروه مجاز
  • قابلیت تنظیم دسترسی به اجزای نرم افزار
  • قابلیت تنظیم نقش برای کاربران و تعریف سطوح دسترسی
بیشترکمتر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دربارهبازارباشگاهCRMMag