نرم‌افزار سی آر ام رایگان

نرم‌افزار سی آر ام رایگان

هزینه و پیچیدگی، انتخاب و پیاده‌سازی نرم‌افزار سی آر ام، گاهی برای کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها قابل پرداخت نیست. در این مواقع، نرم‌افزار سی آر ام رایگان به‌عنوان گزینه‌هایی مقرون‌به‌صرفه و قابل‌استفاده به نظر می‌رسند. این نرم‌افزارها، امکانات پایه‌ای را برای مدیریت مخاطبان، ردیابی فرصت‌ها، زمان‌بندی وظایف و گزارش‌گیری فراهم می‌کنند.

چنانچه پیش از این به خوبی با این نرم افزار آشنا نشده اید خواندن مقاله crm چیست؟ را به شما پیشنهاد می کنیم.

راهنمای کامل استفاده از نرم‌افزار سی آر ام رایگان

راهنمای کامل استفاده از نرم‌افزار سی آر ام رایگان

قبل از شروع، مهم است که یک نرم‌افزار CRM رایگان مناسب را انتخاب کنید. در بازار امروز گزینه‌های رایگان بسیاری وجود دارد. برخی از نرم‌افزارها به‌صورت آنلاین و برخی از آن‌ها به‌صورت نصبی هستند.

البته نرم‌افزارهای نصبی بیشتر نسخه آزمایشی(دمو) در اختیار کاربر قرار می‌دهند تا تجربه‌ای از استفاده از نرم‌افزار آن‌ها کسب کند. انتخاب نرم‌افزاری که به نیازهای شما بیشترین پاسخگویی را داشته باشد، بسیار مهم است.  برای اطلاع از دموی نرم افزار سی آر ام نور به سایت نورکلاپ سر بزنید.

پس از انتخاب نرم‌افزار CRM، باید آن را نصب و پیکربندی کنید. برخی نرم‌افزارها به‌صورت آنلاین ارائه می‌شوند و برای دسترسی به آنها به یک مرورگر وب نیاز دارید.

پس از راه‌اندازی نرم‌افزار سی آر ام رایگان، با استفاده از آموزش‌های نرم‌افزار از امکانات و خدمات آن استفاده کنید. دقت داشته باشید که پلتفرم انتخابی شما قابلیت انتقال و پشتیبان گیری داده‌ها، تبدیل به نسخه غیررایگان و توسعه را داشته باشد.

لزوم استفاده از نسخه آزمایشی یا دمو نرم افزارهای سی آر ام

برخی از شرکت ها نه به علت نداشتن سرمایه کافی، بلکه به علت آزمایش نرم‌افزار موردنظرشان تمایل دارند. که از نرم‌افزار سی آر ام رایگان یا همان نسخه آزمایشی استفاده کنند.

با استفاده از نسخه آزمایشی یا دمو، شرکت‌ها قادر خواهند بود قابلیت‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزار CRM را به صورت عملی بررسی کنند. چنانچه قصد انتخاب مناسب ترین نرم افزار مطابق نیازهای سازمانتان را انتخاب کنید مقاله ی بهترین نرم افزار سی آر ام برای رشد کسب و کار را مطالعه نمائید.

این مورد، برای آن‌ها این امکان را فراهم می‌کند. تا ببینید آیا نرم‌افزار برای نیازهای سازمانشان مناسب است؟ همچنین، می‌توانند با استفاده از نسخه آزمایشی از عملکرد نرم‌افزار در محیط واقعی آگاه شوند و ببینند که آیا به‌صورت صحیح، پاسخگوی نیازهای آن‌ها و مشتریانشان خواهد بود؟

پس می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که، با استفاده از نسخه آزمایشی، سازمان‌ها می‌توانند کارایی و کاربردی بودن نرم‌افزار CRM را در شرایط واقعی تجربه کنند.

همچنین، این موضوع، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مشاهده کنند که آیا رابط کاربری نرم‌افزار راحت و قابل‌فهم است و آیا به‌راحتی می‌توانید با آن کار کنند؟ و اینکه، می‌توانند عملکرد نرم‌افزار را در مواجهه با وظایف و فرآیندهای معمول خود را بسنجند.

امکانات نرم افزار سی آر ام رایگان

امکانات نرم افزار سی آر ام رایگان

نرم‌افزارهای CRM رایگان دارای امکانات جذابی هستند که می‌توانند برای شما و کسب و کارتان مفید باشند. برای دریافت راهنمایی برای خرید این نرم‌افزار فوق‌العاده به راهنمای کامل خرید نرم‌افزار crm مراجعه کنید.

در ادامه، به برخی از این امکانات اشاره می‌کنم:

مدیریت ارتباط با مشتریان

نسخه نرم‌افزار سی آر ام رایگان، به شما اجازه می‌دهند تا اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان مرکزی ذخیره و مدیریت کنید. شما می‌توانید جزئیات تماس، تاریخچه تعاملات و سابقه خرید مشتریان را به راحتی بررسی و پیگیری کنید.

پیگیری وظایف و فرآیندهای فروش

با استفاده از نرم‌افزار سی آر ام رایگان، می‌توانید وظایف و فرآیندهای فروش را بهبود بخشید. شما می‌توانید پیشنهادهای فروش را پیگیری کنید و از طریق ابزارهای یادآوری‌ها به موقع کارهای لازم را انجام دهید.

گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها

همه ی نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری رایگان، قابلیت‌های گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها را ندارند. ولی برخی از آن ها به شما امکان می دهد تا گزارش‌های پایه‌ای را دریافت کنید و عملکرد فروش خود را ارزیابی کنید.

همچنین، با استفاده از نمودارها و گراف‌ها، می‌توانید داده‌ها را به صورت بصری نمایش دهید و الگوها و مدل‌های مورد نیاز را شناسایی کنید.

هماهنگی و همکاری تیمی

با داشتن از نرم‌افزار CRM رایگان، می‌توانید بهبودهایی در هماهنگی و همکاری تیمی خود ایجاد کنید. شما می‌توانید وظایف را به کارمندان تخصیص دهید، اطلاعات را به اشتراک بگذارید و به صورت تیمی بر روی پروژه‌ها و مشتریان کار کنید.

پیگیری و ارتقاء روابط مشتریان

با بهره گیری از نرم افزار سی آر ام رایگان، می‌توانید روابط خود را با مشتریان بهبود بخشید. شما می‌توانید به طور مداوم با مشتریان ارتباط برقرار کنید، نیازها و درخواست‌های آنها را در نظر بگیرید و به طور فعال در تامین نیازهای آنها کوشا باشید.

نرم‌افزار سی آر ام رایگان ابزاری کارآمد برای مدیریت ارتباط با مشتریان

نرم‌افزار سی آر ام رایگان ابزاری کارآمد برای مدیریت ارتباط با مشتریان

در بالا گفته شد که نرم‌افزار سی آر ام رایگان بسیار از قابلیت‌های اولیه یک نرم‌افزار سی آر ام مفید را دارد.  برای مثال نرم‌افزار CRM رایگان به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات کاملی درباره مشتریان خود را ثبت و مدیریت کنید.

همچنین می‌توانید جزئیات مربوط به تماس‌ها، خریدهای قبلی، تراکنش‌ها و هرگونه تعامل دیگری را در یک مکان مرکزی ذخیره کنید. این اطلاعات برای شناخت بهتر مشتریان، ارائه خدمات بهتر و برنامه‌ریزی هوشمندانه استفاده می‌شود.

کاربرد دیگر این نرم‌افزار در رابطه با مشتریان این است که، می‌توانید از طریق مدیریت ابزارهای مختلف مانند ایمیل، پیامک، تماس تلفنی و شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید ارتباط خود و کارمندان با مشتریان را ارزیابی و مدیریت کنید، و نیازها و درخواست‌های آنها را پیگیری کنید.

آیا نرم افزار سی آر ام مناسب کسب و کار شما است؟ برای یافتن پاسخ این پرسش به مقاله نرم افزار سی آر ام مناسب چه کسب و کاری است را بخوانید.

مدیریت وظایف و کارمندان با نرم افزار سی آر ام رایگان

نرم‌افزار سی آر ام رایگان می‌تواند برای مدیریت وظایف و کارمندان مفید باشد، و ارائه خدمات مختلف نظم را در بخش های مختلف کسب و کار شما فراهم کرده. با استفاده از آنها می‌توانید وظایف را برنامه‌ریزی کرده، به کارمندان تخصیص دهید و هماهنگی و همکاری را بهبود بخشید.

همچنین، برخی از نرم‌افزارهای CRM رایگان قابلیت‌های گزارش‌گیری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند، که با استفاده از آن می توانید بر عملکرد کاربران خود نظارت داشته باشید.

 اگرچه این نرم‌افزارها ممکن است محدودیت‌هایی در استفاده و قابلیت‌ها داشته باشند. اما می‌توانند برای نیازهای ساده مدیریت وظایف و کارمندان کافی باشند.

برای استفاده از نسخه آزمایشی نرم افزار سی آر ام ما، با مشاورین ما در رکاما در تماس باشید. همچنین می توانید مقاله خرید نرم افزار سی آر ام را مطالعه نمائید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دربارهبازارباشگاهCRMMag